Päivitystä

Onpas taas vierähtänyt aikaa viimeisestä päivityksestä. Tapahtumia on riittänyt joten ei ole tullut välillä koko blogi mieleen 🙂

Toukokuun puolessa välissä käytiin seitsemän yön Karibian-risteily. Tällä kertaa mentiin itäiselle Karibialle Royal Caribbean Oasis of the Seas -aluksella. Se on vastaava, kuin millä mentiin reilu vuosi sitten tammikuussa. Reitti lähti jälleen Miamista ja ensimmäinen rantautuminen tapahtui Haitin Labadee:ssä, minne Royal Caribbean on rakentanut oman lomapaikkansa. Siellä rantsulla vietettiin päivä. Toisena rantautumisena yhden meripäivän jälkeen oli vuorossa Jamaica ja Falmouth kaupunki. Kaupunki muistuttaa enemmän ehkä hökkelikylää. Meillä ei ollut mitään retkiä varattuna, joten päätettiin vain viettää pari tuntia kaupungilla ihmetellen. Kolmas rantautuminen oli Mexicon Cozumel missä käytiin kaupungilla syömässä. Itse laivalla aika rientää todella nopeaa, kun tekemistä on aamusta iltaan. Toki ruokailut muodostaa yhden kokonaisuuden, sillä siellä tulee syötyä kohtuullisen runsaasti 🙂 Aamiainen ja lounas on buffet tyylisiä, kun taas illalliset on Ala Cartea. Nopeaa meni seitsemän yötä tuolla ja joskus pitää kyllä lähtä taas uudestaan.

20140512-IMG_2081

Risteilyltä kun tultiin, niin meille tuli vieras kylään Suomesta. Päätettiin lähteä käymään parin päivän roadtrip Austinissa ja San Antoniossa. Paluumatka ajeltiin pienempää tietä takaisin pohjoiseen ja koukattiin Hill Country -alueen ja viinitilojen kautta. Matkaan mahtui shoppailua ja turistina olemista.

20140522-IMG_2448

Roadtripiltä kun oltiin saavuttu, niin itse pakkasin laukun ja matkasin seuraavana päivänä Hong Kongiin työmatkalle. Siellä meni viikko kohtuullisen nopeasti.

20140528-IMG_2487

20140527-IMG_2483

Nyt eletäänkin jo kesäkuun alkua ja viime viikolla piipahdin San Diegossa parin päivän työreissulla. Aamulenkillä tuli kiivetty hotellin vieressä olevalle kukkulalle ja harmiksi aamusumu ei ollut vielä ehtinyt haihtua niin ei saanut hienompia kuvia. Kävästiin myös La Jollan alueella iltasella.

20140604-IMG_2527

20140605-IMG_2555

Eilen käytiin katsomassa paikallisella radalla Indycar-kisat. Eipä ollut noita ennen tullut käytyä katsomassa, joten mielenkiinnosta käytiin nyt ne vielä katsomassa.